torsdag den 28. juni 2012

Hvad er fordelene ved to kvinder...:-)



Ved godt at det er lidt søgt al a en plus/minus liste. Bare små overvejelser eller strøtanker der har været i mit hoved. Efter at være opdraget i en heteroseksuel verden, og startet mine forhold her, og nu ment at have fundet ud af at det er mere rigtig for mig at være sammen med en kvinde. Syntes det er lidt sjovt med de små hverdagsting


Fordele:
- Blød hud og mild duft
- Hun ser at vasketøjskurven er lige vel fuld og at der trænger til at blive støvsuget.
- Før hun flyttede ind var det nemt...der var altid en hårbørste, parfyme, undertøj mm der kunne       bruges, så man behøvede ikke at planlægge helt så meget.
- Man tænker bare mere ens - ikke Venus og Mars
- Man bliver ikke bare lige ups-gravid
- Hun giver oprigtige råd om hår + tøj mm, når man godt kan være lidt kikset herom.
- Og hun kan faktisk reparerer en seng, et kaninbur, en vandhane en vaskemaskine mm...og se fandens dejlig ud imens....jeg hækler...vist ikke særlig gay :-)
- Sødt når hun stiller alle de små marmeladeglas pænt på række i køleskabet....og hun syntes jeg er lidt underlig men sød, når jeg laver det selv
- Laver mad sammen...og ja nogle dage laver jeg faktisk slet ikke mad....det gør hun.
- Og hun kan handle ind uden at jeg har lavet indkøbssedlen...det gør hun selv.

Ulemper:
- hun har faktisk en mening om indretningen- og det er ikke den samme som min
- to X menstruationscyklus
- to der kan blive tøsefornærmede
- Man bliver ikke bare lige ups-gravid (ja den står begge steder)
- intolerente mennesker - hvilke der dog er langt færre af end jeg havde troet, skal siges
- lidt besværlig familiekostellation med tre mødre :-)...stakkelse mindstemand når han bliver teenager- Finde ud af hvordan min rolle er...og hvordan jeg skal se ud...jeg er stadig mor og lidt krea-nørdet og mener at tro jeg er en "pæn pige", men samtidig er jeg jo ikke kun det. Vil gerne ikke bare ligne en kedelig MOR, men syntes også at der er lidt et skridt til at ligne en der kan spottes på en urutineret gaydar.

og helt sikekrt mange flere ting.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar