mandag den 15. september 2014

Madplan og eget lille spare-experiment

Går jo ikke og tæller kroner for at se hvad vi sparer ved bedre tiltag omkring mad, forbrug, energi og økonomi her hjemme. Men har lidt bedre samvittighed:-). 

Status pt
Har fået mere end halveret mit mobilabbonement med blot en enkelt opringning.
Endnu ikke fået købt en sparebruser....må stå på denne uges to do liste.
Sidste uge cyklede jeg på arbejde tre ud af tre mulige dage...og ind til byen efter min mors gave.
Holder ret godt fast på at få lavet madplan.


Madplan uge 38
Mandag: Laks, grøntsager og kartofler
Tirsdag: kylling og grøntsager i ovn.
Onsdag: Tunmousse med salat ....alene hjemme
Torsdag: Tomatsuppe......alene hjemme, og har et aftenmøde
Fredag: Jeg har aftenvagt og konen gæster...så de sørger selv for menuen
Lørdag: Vi er begge på aftenvagt
Søndag: Jeg er på aftenvagt og konen alene hjemme. Så hun tager hvad der er i fryser eller brødkassen :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar