torsdag den 10. oktober 2013

Skal jeg tage det personligt?

Som tidligere nævnt stod vi over for en flytning, da vi endelig havde fået solgt huset. Og Ja nu er vi på den anden side af flytningen. Vi er flyttet i et lejet rækkehus i et større lejebolig-område lige ved siden af drengenes skoler. Så en herlig forenkling af hverdagen.
Knapt er vi flyttet ind inden nyheden spredes om at området er kommet på ghettolisten... Eller i hvert fald året ud, indtil de nye kriterier kommer. Der har været et fint informationsbrev fra boligforeningen i posten, som forklarer at det er en marginal stigning i antallet af arbejdsløse og straffede i området. Og der altså i et kæmpe boligområde.
Men jeg lover at det ikke er min tilflytning, der vælter det... Jeg har et fast arbejde... Faktisk arbejdet Det samme sted i snart 12 år. Og Ja jeg er altså heller ikke straffet.
Bare så vi har det på det rene :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar