onsdag den 30. september 2015

To do - Ta da slut...en ny spændende blogmåned Kids Month

Nåede en del af min to do-Ta da liste. Minecraft nøgleringene blev ikke lavet, da min ide om hamaperle-flettede nøgleringe ikke duede ift mønsteret. Må måske skabes i anden ide senere. Min evt med elefanthue til lilletøsen kan bekvemt videreføres til næste måneds nye spændende blogltema Kids Month 

Men tak for en hyggelig september 😊. Det har været dejligt med øget aktivitet omkring indlæg, og skønt at se alle de fine ting, der er produceret rundt omkring. 
Skal I også  være med videre i Kids Month? 

2 kommentarer:

  1. Fedt du næsten nåede listen og ja du kan jo sagtens overføre til Kids Month...her er jeg i hvert fald også med og glæder mig. :-)

    SvarSlet
  2. Du fik da også lidt for hånden!

    Jeg er også med i Kids Month - det er så dejligt at der bare er gang i kreativiteten og kommentarerne rundt omkring.

    SvarSlet