onsdag den 9. april 2014

Orange # 3

Hej.... Jeg bor i orange gård.
Ja det eneste der gør at jeg ved at jeg bor i orange gård er farven på blokkenes altaner og nummerskiltet.
Og at indersiden af yderdøren var skrigende mørkegul, da vi flyttede ind.
Ellers hører jeg mest farvebenævnelserne fra yngstesønnen. Mor jeg går lige hen til H blå gård.
På den måde er det jo meget overskueligt og børnevenligt.
Og sjovt kvarter. I hver gård er der blokke, små to etagers "silo"-rækkehuse, og nede i bunden op af de grønne områder et af etplans rækkehusene, som vi er heldige at have :-). Meget blandet og charmerende. Men forvirrende for pakkeposten ind imellem :-)
 
 

2 kommentarer:

  1. Det lyder hyggeligt med farvede gårde, og meget nemmere at finde rundt i end bogstaver og husnumre - selv for voksne nogle gange ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det forenkler det :-). Og ja det gør også at jeg ved nogenlunde, hvor nogle af klassekammeraterne ca bor.:-). Der er et par stykker her i orange gård og en i grøn og en i blå gård :-)

      Slet