tirsdag den 5. februar 2013

For mange projekter på en gang

Syntes så gerne jeg vil flere ting lige nu....så får gang i for mange projekter. Har jo gang i Gustavs Mario-tæppe, som nok er broderet 70% færdigt....og så lige skal have fleecetæppe bagpå. Men fik så også startet på at strikke en poncho til niecen. Bare retstrik i striber af garnrester. Tilfældig rækkefølge af farver strikket til rektangel, som meget enkelt bare skal syes sammen til sidst. Hvor jeg dog forresten hader at hæfte ender. Er kommet 65 cm af målet på 85 cm længde, så også næsten færdigt....men syntes at jeg måske skal have en mørkrød eller mørk lyserød farve mere. Nyindkøb til  et resteprojekt....hmm. Og så er jeg begyndt på endnu et resteprojekt....skal ryddes ud i skufferne. Et hæklet tæppe som Anton kan have over benene, når han sidder i kørestolen....når det bliver lidt lunere og han kommer ud af flyverdragten. Og så er der planer om et par fødselsdagsgaver i marts. Må vist fokusere på det jeg har gang i først.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar