onsdag den 25. juni 2014

Gang i hæklenålen

Der er gang i hæklenålen disse dage. Jeg er en af dem der bestemt ikke kan holde korrekt på hæklenålen, og bruger min tommel som modstand. Dette betyderat jeg har et lille stykke tørt irriteret hud midt på blommen af min højre tommel. 
Men lidt er der også produceret.
Tre blæksprutter til kolleger...igen blot dækket omkostningerne til materialer tro mod opskriftens ophav. 





En hurtig enkel suttekæde til en gave der fremvises imorgen.


Og lidt demoudgaver til min søsters fødselsdagsgave idag. Hun ønskede sig hæklet dekoration til myggenettet til barnevognen til den kommende lillesøster. Ved siden at en Botanica vase fra Kæhler. 
En blomst og en sommerfugl. Sommerfuglenet skal selvfølgelig være mindre, hvis det er den hun ønsker. Der var et simpelt gavekort til produktion af, hvad hun vælger.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar