tirsdag den 15. januar 2013

Indehygge formiddag

Indehygger denne formiddag, inden jeg skal i aftenvagt og se om jeg kan overtale cyklen 7 km gennem sneen...overvejer stadig taxa. Kæresten er nemlig så sød at hun kommer og henter mig i aften, selv om at hun skal møg-tidligt op imorgen.
Men jeg må indrømme...lige meget hvor smuk sneen er, så orker jeg ikke mere venter og sne. Det er bare så upraktisk på cykel. Kulde og regn kan jeg klæde mig på i forhold til, men ufarbare veje har jeg ingen kontrol over...
Så drømmer lidt forår og hygger inde i varmen...
Lavet lidt origamiblomster, mens DR2 "Kålkællinger" kører på computeren ved siden af
 

Og et hurtigt hjemmebagt brød på bagepulver....mums

3 dl hvedemel
1 dl rugmel
3 dl cheasy frugt yoghurt...det var i køleskabet :-)
lidt salt
1 tsk sukker
3 tsk bagepulver

Røres hurtigt sammen og formes til et brød. Bages midt i ovnen ved 170 grader ca 20 min.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar